6. aprill 2010

Triibik

Mattias ikka räägib, et koguaeg ma koon ja heegeldan aga miks ma temale midagi ei tee.
Nüüd võtsin kätte ja kudusin temalegi, jätsin kohe muud tegemised vahele ja kudusin ühe mõnusa triibiku.
Päris üleni ei hakanud neid lõngu vahetama aga mõned triibud ikka, et lõbusam oleks.
Esimene kampsun mille kudusin ülevalt alla raglaanis ja kõik ühes tükis.
Super, miks ma ennem pole sellist kudumisviisi kasutanud, enam kunagi ei koo vist alt üles ja
kõik jupid eraldi.. jube õmblustejada muidu ja need ei tule mul üldse ilusti.

Mattias on igal juhul rahul ja pani triibiku juba oma kappi.

Lõng: triibud on Rowani Wool Cotton, mõlemit alla toki ja
suitsusinine on kaltsukast leitud Yorn boutique merino+cotton... minu jaoks täiesti tundmatu lõng aga muidu väga mõnus ja kulus peaaegu 3 tokki.
Varras nr. 4

Veel on mul üks võlg, nimelt sain Gerly käest meemi:

Meem: 7 rõõmu igas päevas
Tee 7 pilti asjadest, inimestest või muust, mis sind iga päev rõõmustavad.
Kui 7 pilti ei saa, siis tee vähem või rohkem, nii nagu vaja.
Riputa oma blogisse. Võid kirjutada juurde, millega on tegu.

See pani mõtlema oma rõõmude ja tegemiste üle, mis ma iga päev siin toimetan.
Kõige olulisem inimene mu elus on minu kallis mees, kes ikka ja jälle
suudab mind üllatada ja naeru näole tuua.
Üks õhtu kui ta hiljem koju tuli, me lastega juba magasime, toimetas ta üleval veel tükk aega.
Hommikul kööki minnes leidsin kohvikannu kohalt rippumas sellise traadipusa :)

Loomulikult minu suurim aare on minu lapsed, nii armsad ja kallid ja siirad...

Kolmas asi ilma milleta ma oma päeva ei alusta on kohv. Ilma kohvita ei saa ma üldse enam hakkama, mulle kohe maitseb ja see lõhn, kui värske kohvi kruusi valan... Ma olen sõltuvuses täiesti.. 3 tassi päevas tavaline ja ikka suhkruga ja piimaga kogu kupatus :)

Neljandaks on minu lõngakerad, ilma käsitööta ma enam elada ei oska, ikka midagi peab pooleli olema ja pidevalt näppudevahel, niisama enam ei istu!

Viies on vist küpsetamine, mida ma ka rõõmuga teen ja ikka iga nädal paar korda kindlasti.
Lapsed ka juba nii harjunud, et vahel kohe igapäev küsivad uut kooki.
Kohupiimakook on lemmik!

Kahe järgneva punktiga on nii, et neid pisikesi asju mis rõõmu teevad on nii palju, et ei oska enam järjekorda panna.
Rõõmsaks teeb, et kevad tuleb ja et lapsed terveks said ja et mu vend kes vahepeal kadunud oli jälle ennast märku andis ja sõbrad on kallid ja üks ilmatu kirev seltskond :)

ja et ema on terve ja tööl on kõik hästi.. veel ja nii edasi ja edasi...

Annan edasi meemi Ilutegijale,
Monikale,
Kaile ja
Katale

7 kommentaari:

kriuks2 ütles ...

Mathiase triibik on amras :) Nagu Matu poiss isegi ;)

Ja Ants on sul ikka võrratu mees ma ütlen :) ;)

Kadri ütles ...

tiptop kamspun vallatu kuti seljas.
vot alt üles olen raglaani kudunud, peaks ka selle ülevalt alla variandi ära proovima just mõne laste kudumite peal

Triin ütles ...

Väga armas triibukampsun! Mulle väga meeldivad ka fotod noormehest uue kampsuniga!

Pille ütles ...

Aitähh mari, eks ta püüa :)
Kadri proovi jah, sul ka nii armas tütreke kodus, talle mõni kleit hea ülevalt alla kududa, saab pikkust hästi reguleerida!
Aitäh Triinu, eks selle naeratamisega pildistamise ajal on nii nagu on, vaja kätega suud üles poole tõmmata :))

Ülle ütles ...

Vahva triibik!
Oli huvitav lugemine Sulle olulistest asjadest!

Monika ütles ...

Mulle meeldib see lõngakast, see näeb täpselt selline nagu mu kujutluse lõngakast välja peab nägema :)

Pille ütles ...

Monika, see kast mu mehe kingitus mulle viimaseks sünnipäevaks. Kast ise vana reisikast maa talu aidast pärit ja siis ise korda tehtud.